یه هفته ی با مشقت
خاطرات من

چه هفته ای بود این هفته................روز چهارشنبه که از کلاس اومدم و رو تختم دراز کشیدم باورم نمیشد این هفته تموم شد..............................

خدا رو شکر خوب گذشت....

از اون هفته بگم که آخر هفته قرار یود به استاد زا... اس بدم و موضوع نهاییش رو بهم بگه...

اس دادم بهش جواب داد شما؟ خیلی یه جوری شدم آخه قبلآ شماره منو ذخیره کرده بود... منم اس دادم دست شما درد نکنه قبلآ شماره منو ذخیره داشتین آقای مهندس.... مینی مهندسم...

جواب داد شرمنده و... خلاصه موضوعش رو گفت.

کلآ یه کمی خورد تو پرم.....

شنبه هم کلاس نیومد..

یکشنبه بعدازظهر اصلآ یادم نبود که کلاس داره...همونطوری رفتم تو سایت دیدم تو سایته وای یه جوری شدم ولی یادم از اون روز اومد اعصابم خورد شد و بهش محل ندادم و از جلومون هم رد شد بچه ها بهش سلام کردن ولی من اصلآ نگاش نکردم ولی دیدم چقدر سرما خورده...الهی..... احتمالآ اون شب هم حالش بد بوده که اون طوری جوابمو داد.....

الهی.........

خلاصه بی خیال.....

بعدش روز دوشنبه هم واسه امکانات مراسم بهش زنگ زدم بازم میخاستم خیلی سنگین باشم ولی خودش بازم خیلی صمیمی صحبت کرد....من نمیدونم چرا اینطوری میکنه؟؟؟؟؟؟!!!!!!! تکلیفم مشخص نیس دوستش داشته باشم یا نه؟

تازه چند دفعه گفتم :امری نیس؟که اون باز دوباره ادامه داد...

خدایا نمیدونم چرا با من اینجوری میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعدشم رفتم پیش ابراهیم زاده که اونم باز یه حالت چشمک میزنه و دستش رو میگیره به صورتش و میگه نمیشه منو حذف کنین؟ گفتم نه و خلاصه با اونم گفتیم و خندیدیم...

خلاصه بگذریم..برسیم به سه شنبه ارائه ام...

عالی بود...فقط اولش که اسمم رو صدا زد یم کم استرسم گرفت ولی بعدش طبیعی بود....

راحت شدم بلآخره تموم شد...

چهارشنبه هم امتحان اسمبلی بد نبود انشاالله خوب صحیح کنه....

دیشبم که به حد مرگ دلم گرفته بود....خیلی گریه کردم خیلی...سه هفته اس نرفتم خونه...

دارم دیوونه میشم.....

دیشبم رفتیم دهای کمیل و بازم کلی گریه کردیم..

دلم گرفته....خیلی تنهام خیلی..........خیلی...........

راستی مزاحمم رو فهمیدم کیه!!!!!!!! اه یکی که اصلآ فکرش رو نمیکردم.... یکی از بچه های مسخره ترم 6 که تو انجمن هست...  م.ل  "خدایا همه رو برق میگیره ما رو چراغ موشی"

الان ام میخام رو مقاله ام کار کنم انشاالله...

خدایا خیلی کمکم کن....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 12:21 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 30265
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس